Το πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων!(;)

29 Μαρτίου 2021 Η F1 ξεκίνησε φέτος από το Μπαχρέιν και μας έδωσε μία γεύση από το τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Είκοσι οδηγοί και δέκα διαφορετικές κατασκευαστικές ομάδες ρίχτηκαν στην μάχη με μοναδικό στόχο το καλύτερό δυνατό τους πλασάρισμα. Νικητής του αγώνα ήταν ο Lewis Hamilton, με τον Max Verstappen να του ασκεί τεράστια πίεση στους τελευταίους γύρους προσφέροντας μας μία μονομαχία που όλοι οι φίλοι της F1 θα ήθελαν να δουν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas που πάντως δεν έκανε έναν καλό αγώνα. Πάμε να δούμε τι μάθαμε από τον πρώτο αγώνα της σεζόν:
Πηγή: zougla.gr
Η RedBull έχει μειώσει σημαντικά την ψαλίδα από την Mercedes Ήδη από τα τέλη της περσινής σεζόν η Red Bull με τον Verstappen έμοιαζε να είναι σε θέση να απειλήσει την κυριαρχία της Mercedes στους κατασκευαστές. Αυτό το τριήμερο σε κανένα σημείο των δοκιμαστικών και των κατατακτήριων δεν έχασαν τη κυριαρχία τους. Μία λανθασμένη, όπως φαίνεται, στρατηγική δεν επέτρεψαν στον ταχύτερο πιλότο να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Η μάχη Hamilton – Verstappen είναι κάτι που όλοι θέλουν να δουν, με τους δύο οδηγούς να αποτελούν τα πρόσωπα της F1. Για την Red Bull σημαντικό επίσης ήταν ότι είδαν τον δεύτερο πιλότο τους να τερματίζει στην πέμπτη θέση ξεκινώντας από την τελευταία. Εάν ο Sergio Perez καταφέρει να είναι κοντά στις πρώτες θέσεις τότε η μάχη στους κατασκευαστές αναμένεται να είναι αρκετά πιο κλειστή από ότι τα προηγούμενα χρόνια.
Πηγή: f1fan.gr
Η McLaren είναι μάλλον η τρίτη πιο γρήγορη ομάδα του grid Η μάχη για την τρίτη θέση των κατασκευαστών κρίθηκε στον τελευταίο αγώνα την περσινή σεζόν. Το δίδυμο Sainz – Norris της McLaren κατάφερε να μαζέψει τους βαθμούς που χρειάζονταν, ώστε η McLaren να ανέβει στην τρίτη θέση των κατασκευαστών. Με κεκτημένη ταχύτητα από τον τελευταίο τους αγώνα φαίνεται πως ήρθαν στο Μπαχρέιν οι πιλότοι της McLaren μαζεύοντας 18 πόντους έχοντας και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς. Μία ομάδα με την ιστορία της McLaren δεν μπορεί παρά μόνο να σκέφτεται πώς θα μειώσει τη διαφορά από τις δύο κορυφαίες ομάδες του αθλήματος και η αρχή της τη φετινή σεζόν δείχνει ότι μάλλον θα σταθεροποιηθεί ως η τρίτη δύναμη στο φετινό grid. Η απόσταση που την χωρίζει από τις Mercedes και Red Bull είναι ακόμα πολύ μεγάλη αλλά την φετινή χρονιά ελπίζουν ότι θα καταφέρουν να πάρουν βάθρα και νίκες, έχοντας έναν ικανότατο οδηγό, όπως ο Ricciardo και ένα εξαιρετικά γρήγορο πιλότο, τον Norris.
Πηγή: vir.com
Η Ferrari μοιάζει ικανή να διεκδικήσει πόντους και την τρίτη θέση στους κατασκευαστές Η περσινή σεζόν της Ferrari ήταν μία σκέτη αποτυχία. Τερμάτισε μόλις στην έκτη θέση και ουσιαστικά δεν κατάφερε να βρει ρυθμό σε κανένα σημείο της χρονιάς. Φέτος, όμως, αν κρίνουμε από το αρκετά δυναμικό ξεκίνημά της φαίνεται ότι θα δούμε μία καλύτερη και πιο σταθερή Ferrari. Οι Leclerc – Sainz δείχνουν ικανοί να αποτελέσουν σοβαροί διεκδικητές βάθρου, ενώ οδηγούν ένα μονοθέσιο που δεν είναι τόσο κακό όσο το περσινό. Η αλλαγή αυτή μπορεί να φανεί ήδη από τις κατατακτήριες όταν και οι δύο προκρίθηκαν με σχετική ευκολία στο Q3, ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιούσαν την ταχύτερη γόμα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις την περασμένη σεζόν δυσκολεύονταν αρκετά ή ακόμα και δεν κατάφερναν να μπουν στη πρώτη δεκάδα στις κατατακτήριες. Οπότε η τρίτη θέση μοιάζει ένας στόχος που δεν είναι τόσο απαγορευτικός. Το μόνο που χρειάζεται είναι η συνέπεια και η αποφυγή λαθών.
Πηγή: formula1.com
Η Aston Martin και η Alpine δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με την προηγούμενη χρονιά Οι δύο ομάδες που άλλαξαν όνομα είναι και αυτές που θα δυσκολευτούν περισσότερο να βρουν τα πατήματά τους φέτος. Η Aston Martin -η περσινή Racing Point- σε κανένα σημείο του τριημέρου δεν έδειξε ότι έχει την ίδια δυναμική με πέρσι. Ο ένας βαθμός που συγκέντρωσε δείχνει ότι υπάρχει μπόλικη δουλειά να γίνει για να επιστρέψουν στις καλές τους επιδόσεις. Μέσα σε αυτό έχουμε και την κακοτυχία του Vettel, ο οποίος έκανε τον 18ο(!) καλύτερο χρόνο εξαιτίας των κίτρινων σημαιών, όταν ξεκίνησε τη γρήγορη προσπάθειά του και τελικά εκκίνησε από την 20η θέση στον δρόμο για ένα πολύ κακό αγώνα για εκείνον. Από την άλλη, η Alpine -η περσινή Renault- στηριζόταν στον Alonso για ένα πλασάρισμα στη δεκάδα. Όταν αυτός εγκατέλειψε τότε χάθηκαν και οι όποιες ελπίδες για βαθμούς. Εάν ο στόχος τους είναι η τρίτη θέση θα πρέπει να βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση του μονοθέσιου τους, καθώς αυτό που έδειξαν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν πολύ μακριά από αυτό που θα ήθελαν. Και αυτή η ομάδα ήταν άτυχη καθώς είδαν τον Ocon να μην προλαβαίνει να βελτιώσει το χρόνο του εκκινώντας από την 16η θέση.
Πηγή: formula1.com
Η Williams και η Haas μάλλον δεν έχουν ελπίδες για ένα πλασάρισμα στην πρώτη δεκάδα Η Williams έχει να πάρει βαθμούς εδώ και δύο χρόνια. Η πρόοδός της είναι σημαντική από χρονιά σε χρονιά, αλλά δεν είναι σε θέση να διεκδικεί θέσεις στην πρώτη δεκάδα. Η φετινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση. Θα παλέψουν στις κατατακτήριες για την πρόκριση στο Q2 -το κατάφεραν στον πρώτο τους αγώνα- αλλά οι προσδοκίες τους δεν θα ξεπεράσουν αυτόν τον στόχο. Ο George Russell έχει όλα τα προσόντα αλλά και τις οδηγικές ικανότητες για να πετύχει κάτι καλό, αλλά στη παρούσα φάση μόνο με θαύμα θα μπορούσε να πάρει βαθμό. Η Haas βρίσκεται σε πτωτική πορεία από το 2018 και ύστερα. Το τριήμερο αυτό θα ήθελε να το ξεχάσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα, με τον Mazepin να κάνει πολλά λάθη και να εγκαταλείπει στον πρώτο του αγώνα μόλις μετά από τρεις στροφές και τον Schumacher να κινείται αρκετά αργά και να μην απειλεί κανέναν. Η ομάδα βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο φέρνοντας δύο πρωτοεμφανιζόμενους πιλότους, ενώ ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας έχει δηλώσει ότι θα είναι θαύμα αν πάρει η Haas βαθμό, αλλά σε μία επιχείρηση όπως η F1 θέλεις να βλέπεις αποτελέσματα και πρόοδο οπότε η φετινή σεζόν της Haas θα περιπλέξει τα πράγματα για το μέλλον της ομάδας.
Πηγή: formula1.com
Η πίστα του Μπαχρέιν μας προσέφερε αρκετές μονομαχίες και πολλά προσπεράσματα. Είδαμε μάχη για την πρώτη θέση αλλά και πολλές μάχες ανάμεσα στις μεσαίες ομάδες. Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος κάποιες ομάδες έχουν βελτιωθεί σημαντικά ενώ άλλες έχουν κάνει ένα βήμα πίσω. Το φετινό πρωτάθλημα, πάντως, αναμένεται να είναι πιο ενδιαφέρον από τα προηγούμενα καθώς αμφισβητείται η κυριαρχία του Hamilton και της Mercedes. Και με 22 ακόμα αγώνες να απομένουν τα πάντα είναι πιθανά. Θα δούμε πολλές μάχες μεταξύ Red Bull και Mercedes, Ferrari και McLaren ενώ περιμένουμε να δούμε με ποιον τρόπο και εάν μπορούν οι Aston Martin και Alpine να ανατρέψουν την μέχρι τώρα εικόνα τους.

Μοιράσου το:

Φίλιππος Κορνάρος

Φίλιππος Κορνάρος

Γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά μεγάλωσα στην Πάτρα. Βρίσκομαι στο τελευταίο έτος της Δημοσιογραφίας στο ΑΠΘ και ανυπομονώ για την ολοκλήρωση των φοιτητικών μου υποχρεώσεων. Τον περιορισμένο ελεύθερό μου χρόνο τον περνάω διαβάζοντας βιβλία, βλέποντας ξένες σειρές και βλέποντας αθλητικά δρώμενα. Tο DREAM ON-line είναι μία ιστοσελίδα που μου δίνει την ευκαιρία να αναδείξω ορισμένους από τους προβληματισμούς μου. Η πλειοψηφία των κείμενων που γράφω απευθύνονται σε ένα αθλητικό κοινό, αλλά ανά περιόδους ακουμπώ και άλλους τομείς της καθημερινότητας.

 

Πρόσφατα

Διαβάστε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα