Η κορύφωση του ενδιαφέροντος στην F1

1 Δεκεμβρίου 2021
Πηγή: f1-fansite.com
Εν αντιθέσει με τα περισσότερα πρωταθλήματα, εκείνο της F1 φτάνει στο τέλος του στα μέσα Δεκεμβρίου. Οι αγώνες που απομένουν είναι δύο, ένας στην Σαουδική Αραβία (3-5 Δεκεμβρίου) και ένας στο Άμπου Ντάμπι (10-12 Δεκεμβρίου). Οι δύο αυτοί αγώνες θα κρίνουν την έκβαση ολόκληρου του πρωταθλήματος καθώς οι διαφορές είναι σημαντικά μικρότερες σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Πάμε, λοιπόν, να δούμε μερικά πράγματα που αξίζουν την προσοχή μας σε αυτούς τους τελευταίους αγώνες.

Η μάχη τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών

Ύστερα από αρκετά χρόνια κυριαρχίας της Mercedes και κυρίως του Hamilton, η RedBull έχει καταφέρει φέτος να φτάσει την Mercedes αλλά και να την ξεπεράσει σε ορισμένα σημεία της σεζόν. Η διαφορά μεταξύ Verstappen και Hamilton είναι μόλις 8 (οκτώ) βαθμοί (υπέρ του Verstappen), ενώ η Mercedes προηγείται έναντι της RedBull με 5 (πέντε) βαθμούς. Πολλά έχουν γίνει κατά την διάρκεια της χρονιάς και ακόμα περισσότερα έχουν ειπωθεί, όμως με δύο αγώνες να απομένουν όλα είναι εύθραυστα. Στους τελευταίους αγώνες ο Hamilton δείχνει να έχει βρει ρυθμό, ενώ φαίνεται να έχει και πιο φρέσκα εξαρτήματα από τον Verstappen, ο οποίος έχει ακόμα το πάνω χέρι βαθμολογικά. Η μάχη στους κατασκευαστές και η τελική του έκβαση (που ενδιαφέρει αρκετά περισσότερο τις δύο ομάδες από το πρωτάθλημα στους οδηγούς) θα εξαρτηθεί περισσότερο από τους “δεύτερους” οδηγούς, τον Perez και τον Bottas. Με τα έως τώρα δεδομένα, η Mercedes αυτή τη στιγμή μοιάζει να είναι το φαβορί, χωρίς αυτό να αποκλείει την RedBull από την διεκδίκηση και των δύο τίτλων. Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι στρατηγικές θα ακολουθήσουν οι δύο ομάδες, λαμβάνοντας υπόψιν περιστατικά που έχουν συμβεί στο παρελθόν.
Πηγή: thesportsrush.com

Ποιος οδηγός θα είναι “best of the rest”;

Μπορεί η σειρά των πρώτων τεσσάρων να μην έχει κλειδώσει, όμως μοιάζει απίθανο κάποιος από τους υπόλοιπους οδηγούς να φτάσει και να απειλήσει κάποιον εξ αυτών. Πίσω από αυτούς τους τέσσερις, για την πέμπτη θέση γίνεται μία μεγάλη μάχη με τρεις οδηγούς να μοιάζουν ικανοί να την διεκδικήσουν. Norris, Leclerc και Sainz βρίσκονται σε απόσταση 7,5 (επτάμησι) βαθμών μεταξύ τους και μπορεί να έχουμε μεγάλες ανατροπές στους εναπομείναντες αγώνες. Στην ανασκόπηση που κάναμε πριν το καλοκαίρι, η McLaren είχε το πάνω χέρι, οι αναβαθμίσεις όμως στον κινητήρα της Ferrari σε συνδυασμό με την στασιμότητα στις αναβαθμίσεις της McLaren έχουν αλλάξει την δυναμική των δύο μονοθεσίων. Με την διαφορά στους κατασκευαστές να έχει ανοίξει υπερβολικά, ο Norris χρειάζεται να πάρει το 110% από το μονοθέσιό του για να έχει ελπίδες για την κατάκτηση της πέμπτης θέσης. Οι πιθανότητες πάντως είναι με το μέρος των δύο οδηγών της Ferrari, οι οποίοι θα χρειαστεί να μονομαχήσουν σκληρά για αυτή την θέση.
Πηγή: scuderiafans.com

Πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει ο Gasly;

Είναι δεδομένο ότι ο Gasly είναι ένας εξαιρετικά γρήγορος οδηγός. Στην RedBull δεν κατάφερε να το δείξει αυτό, όμως στην Alpha Tauri κάνει την διαφορά για την ομάδα του. Την φετινή χρονιά το μονοθέσιο που έχει στα χέρια του δεν είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό, παρ’ όλα αυτά διεκδικεί με σοβαρές πιθανότητες την όγδοη θέση από τον Ricciardo και την McLaren. Ειδικά από την διακοπή για τις διακοπές το καλοκαίρι και ύστερα έχει εμφανιστεί αναγεννημένος, όντας πολλές φορές ταχύτερος από τις Ferrari και τις McLaren. Δεδομένου και το πόσο χαμηλά είναι ο ομόσταβλός του (14η θέση) γίνεται φανερό το πόσο γρήγορος είναι. Η σταθερότητα που δείχνει απειλείται μόνο από τον ίδιο, καθώς έχει κάνει μερικά λάθη μέσα στην χρονιά που του έχουν αποβεί μοιραία.
Πηγή: f1racingnews.gr

Μπορεί ο Vettel να βρει ρυθμό τώρα στο τέλος της σεζόν;

Όταν υπέγραφε στην Aston Martin (τότε Racing Point) έβλεπε μία ευκαιρία να διεκδικεί μεγάλους βαθμούς και βάθρα. Έναν χρόνο μετά, η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Έχει μόλις ένα βάθρο (και ένα χαμένο βάθρο επειδή αποκλείστηκε από τον αγώνα λόγω λιγότερων καυσίμων) και 43 βαθμούς. Η ομάδα βρίσκεται στην έβδομη θέση της κατάταξης και οι πιθανότητες να αναρριχηθεί σε αυτούς τους δύο αγώνες μοιάζουν πολύ μικρές. Ο ίδιος ο Vettel δεν ξεκίνησε καθόλου καλά την χρονιά, όμως βελτιώθηκε από ένα σημείο και ύστερα. Στους τελευταίους αγώνες δεν είναι ο καλός του εαυτός και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην συγκεντρώνει καν βαθμούς σε πολλές περιπτώσεις. Είναι επιτακτική η ανάγκη για ένα καλό πλασάρισμα που θα του δώσει ψυχολογία μετά από μία τόσο κακή χρονιά.
Πηγή: formula1.com

Οι τελευταίοι αγώνες του Raikkonen

Ο φινλανδός, στα 42 του πλέον, ετοιμάζεται να αποσυρθεί, όχι με τον τρόπο που του αξίζει. Οι τελευταίες του χρονιές στο σπορ δεν ήταν καλές, με την Alfa Romeo να μην είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Φέτος, περισσότερο από ποτέ, μοιάζει να είναι εκτός φόρμας, κάνοντας λάθη που του έχουν κοστίσει βαθμούς. Είναι μέσα στο top3 των οδηγών με τις περισσότερες προσπεράσεις, δείχνοντας ότι ακόμα μπορεί να οδηγήσει στο υψηλότατο επίπεδο. Παράλληλα, οι πολλές του προσπεράσεις σηματοδοτούν ότι δεν κατατάσσεται σε μία θέση που μπορεί βάσει του μονοθεσίου του. Παρ’ όλα αυτά, έχει συγκεντρώσει παραπάνω βαθμούς από τον ομόσταβλό του (10 έναντι 1). Όλοι οι οπαδοί ελπίζουν σε δύο πολύ καλούς αγώνες από τον Raikkonen για να αποσυρθεί από το σπορ με το κεφάλι ψηλά.
Πηγή: formula1.com
Τα περισσότερα βλέμματα συγκεντρώνει η μάχη στην κορυφή, μία μάχη που είχε λείψει από το κοινό. Και πράγματι είναι πολύ πιθανό το πρωτάθλημα να κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, κάτι που έχει να συμβεί πολλά χρόνια. Το πόσο “καθαρά” θα αγωνιστούν οι δύο ομάδες αναμένεται με μεγάλη αγωνία. Η αγωνία και το ενδιαφέρον, όμως, δεν πρέπει να συγκεντρώνεται μόνο εκεί καθώς θα υπάρξουν μάχες και μέσα στο midfield από το οποίο θα προκύψουν σημαντικά έσοδα για τον νικητή. Και φυσικά υπάρχει και ο Kimi Raikkonen.  

Μοιράσου το:

Φίλιππος Κορνάρος

Φίλιππος Κορνάρος

Γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά μεγάλωσα στην Πάτρα. Τον ελεύθερο χρόνο μου τον περνάω διαβάζοντας βιβλία, παρακολουθώντας αθλητικά δρώμενα και βλέποντας ταινίες και σειρές. Tο DREAM ON-line είναι μία πλατφόρμα που μου δίνει την ευκαιρία να αναδείξω ορισμένους από τους προβληματισμούς μου. Η πλειοψηφία των κείμενων που γράφω απευθύνονται σε ένα αθλητικό κοινό, αλλά ανά περιόδους ακουμπώ και άλλους τομείς της καθημερινότητας.

 

Πρόσφατα

Διαβάστε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα