Οι New York Times είναι καταξιωμένοι στην παγκόσμια σφαίρα για την πλήρη και ενδιαφέρουσα κάλυψή τους, όσον αφορά τις ειδήσεις, τα breaking news, τα άρθρα γνώμης, τα ρεπορτάζ σε μάκρος, καθώς και τα ενδιαφέροντα των ανθρώπων όπως η μαγειρική, η τεχνολογία, τα αθλητικά κ.α.
Τα κείμενα από βραβευμένους συγγραφείς, τα ξεχωριστά αφιερώματα και το πάντα φρέσκο storytelling έχει κάνει εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο να τους διαβάζουν συχνά, να τους έχουν ως αυθεντίες και να έχουν επιλέξει τη συνδρομή με ολική πρόσβαση στα άρθρα τους.
Πολλοί τους γνωρίζουν επίσης και από το σταυρόλεξό τους, που αγαπιέται από τους πιο οξυδερκείς λύτες, αλλά και οποιαδήποτε άτομα που θέλουν να εξασκήσουν τα αγγλικά τους, να δουν πόσες λέξεις μπορούν να βρουν και να μαθαίνουν καινούργιες ή να κάνουν ένα διάλειμμα στην ημέρα τους με μια ευχάριστη δραστηριότητα νοητικής όξυνσης.
Το γνωστό σε πολλούς σταυρόλεξο είναι διαθέσιμο κάθε μέρα, με διαφορετικό ύφος, στο κινητό μας.
Η ιδιαιτερότητά του ανάγεται στο ότι οι γρίφοι του δεν αφορούν μόνο λέξεις, αλλά και φράσεις, που θα ακούσεις στην καθημερινότητα ή π.χ. σε μια ταινία. Οι λέξεις του μπορεί να είναι ακρωνύμια ή συνώνυμες λέξεις της «αργκό» δίνοντάς μας έτσι μια πλούσια βάση γνώσεων για την αγγλική γλώσσα και γεμίζοντάς μας με χρήσιμες πληροφορίες κατανόησης του δυτικού κόσμου.
Αν είσαι σινεφίλ για παράδειγμα ή καταναλώνεις πολύ αμερικανική κουλτούρα, είναι πολύ ευχάριστο και οικείο να βρίσκεις τις λέξεις που γνωρίζεις μέσα από κάποια δική σου συνήθεια διασκέδασης.
Ακόμα, η ύπαρξη του mini σταυρόλεξου, είναι η λύση για όσους θέλουν κάτι γρήγορο, με μικρότερες ερωτήσεις και σε βασικές διαστάσεις της αγγλικής γλώσσας.
Η καινοτομία των ΝΥΤ στα παιχνίδια δεν βρίσκεται μόνο στην πληθώρα διαδικτυακών παιχνιδιών που έχουν, αλλά και στην ποιότητά τους. Οι ΝΥΤ έχουν επενδύσει σε αυτόν τον τομέα, έχοντας ιστορία στα παιχνίδια στις εφημερίδες. Το σταυρόλεξό τους υπάρχει από το 1942, ενώ πολλοί μπορεί να θυμάστε και το wordle που είχε γίνει viral κατά την πανδημία, που ξεκίνησε ως εφαρμογή για φίλους και έπειτα αγοράστηκε από τους ΝΥΤ.
Και άλλοι ειδησεογραφικοί οργανισμοί έχουν αναπτύξει δικά τους παιχνίδια, όμως η εργασία και ο χρόνος που έχουν βάλει οι ΝΥΤ στο marketing είναι αξιοσημείωτα και τα κάνει ξεχωριστά.
Αυτό φαίνεται και από τις προσωπικές αναλύσεις και επεξηγήσεις των παιχνιδιών για κάθε παίκτη, σε κάθε παρτίδα, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις πτυχές και τις συγκρίσεις που θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Η ανάλυση γίνεται μέσα από ειδικά φτιαγμένο bot, χωρίς όμως να λείπει το ανθρώπινο χέρι, καθώς την επιμέλεια των αναλύσεων κάνουν συνήθως τρία με τέσσερα άτομα, ειδικά στις αναλύσεις, τα γραφήματα και τα διαδραστικά άρθρα.
Στην καινοτομία των παιχνιδιών των ΝΥΤ ανήκει και το Connections (2022).
Στο παιχνίδι με τις 16 λέξεις, πρέπει να κάνεις συνδέσεις των τεσσάρων λέξεων και να βρεις ποια σχέση τις ενώνει, αποκαλύπτοντας έτσι την κατηγορία των κίτρινων (πολύ εύκολο), των πράσινων (εύκολο), των μπλε (μέτριο) και των μωβ (δύσκολο).
Οι συνδέσεις μπορεί να είναι:
- Μια γενική κατηγορία όπως π.χ.: FISH: Bass, Flounder, Salmon, Trout
- Γραμματικές συνδέσεις π.χ.: Words that start with FIRE: Ant, Drill, Island, Opal (Από: Connections – Help)
Ακόμα, οι δημιουργοί βάζουν πολλές φορές και διάφορες πιο διασκεδαστικές και ξεχωριστές κατηγορίες, κρατώντας το παιχνίδι «φρέσκο», (π.χ. μια κατηγορία: Mad, Max, Fury, Road).
Πολλές φορές θα σε μπερδέψει επίτηδες, καθώς κάποιες λέξεις θα φαίνεται ότι μπορούν να ανήκουν σε παραπάνω από μία κατηγορία, αλλά αυτή είναι και η πρόκληση που το κάνει ενδιαφέρον.
Ένα δικό μας tip είναι: αν θες κι άλλες ευκαιρίες να το λύσεις, μπορείς να μπεις από άλλη συσκευή ή να ανοίξεις έναν browser ανώνυμης περιήγησης και να ξαναπροσπαθήσεις.
Όλες οι παραπάνω παροχές συν πολλές άλλες απασχολούν αρκετό εργατικό δυναμικό. Έτσι, φαίνεται το μέγεθος του προσωπικού που απασχολούν οι Times για τη συγκεκριμένη πτυχή, τα παιχνίδια, προβλέποντας εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα και ψάχνοντας πώς να βελτιώνουν την εμπειρία του παίκτη/ αναγνώστη/ καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, δημιουργούν μια κοινότητα και έρχονται σε επαφή μαζί του, εξηγώντας την διαδικασία τους, βάζοντας τα άτομα να σκεφτούν πώς χτίζονται τα παιχνίδια που παίζουν, αλλά και προσκαλώντας τα να μπουν για λίγο στη θεση των δημιουργών.
Έτσι, επιδιώκουν μια αμφίδρομη επικοινωνία και μια προσέγγιση με τους αναγνώστες σε βάθος, γεγονός που φαίνεται και από την πρόσκληση στο κοινό να δώσει feedback μέσα από εύκολες διαδικασίες.
Το ίδιο μας λέει και η ύπαρξη του game moderator, που αποτελεί ένα παιχνίδι για τα παιχνίδια.
Με αυτόν τον «παιχνιδιάρικο» και διαδραστικό τρόπο, οι συντάκτες των παιχνιδιών καλούν τους χρήστες να επιλέξουν ποια σχόλια θα «αποδεχτούν» και ποια θα «απορρίψουν» από τον χώρο για σχόλια κάθε παιχνιδιού, όπως θα έκαναν, αν ήταν αυτοί οι συντονιστές.
Τελικά το Connections, για όλους τους προαναφερθέντες λόγους και όχι μόνο, έχει αγαπηθεί από πάρα πολλούς ανθρώπους και μετράει εκατομμύρια παίκτες καθημερινά. Σας προτρέπουμε να το επισκεφτείτε για να το μάθετε!